![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko ruiskutusennakon säätöruuvit kohillaan... eikös siinä ole semmoinen vahapatruuna systeemi mikä 2L2:kin... itellä sama ja käy myös huonosti ennenkö hetken lämpiää. Oire tuli sen jälkeen kun niitä ruuveja on roplattu. Tarvii kattoa toisesta 2L2:sta niiden ruuvien kohdat tönärillä ja koittaa niillä.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RJ:n nykiminen kylmänä | RoJu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.06.2009 22:28 |
patrolli kylmänä | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.05.2008 22:38 |
HJ sammuu ajossa kylmänä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.04.2007 05:05 |
Patrol savuttaa kylmänä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2006 12:12 | |
HJ:n perä paukkuu kylmänä | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.12.2005 12:56 |