Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 17.11.2009, 16:56
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Niin, jos haetaan maksimitehoja ja korkeita kierroksia niin kevyempi vauhtipyörä paikalleen. Toisaalta jos väännöillä/sitkeydellä on merkitystä niin ehkä se painava vauhtipyörä vois vähän auttaa siinä. Mulla on 280e bensassa dieselin vauhtipyörä ja pakun kytkin...en osaa sanoa onko se vienyt kierrosherkkyyttä kuinka paljon, mutta mukavasti se sytkyttelee tyhjäkäynnillä n. 600-800rpm tasaisella suolla ja pikkukivien/kantojen yli ilman että sammuu kovin helposti (paikallaan se pakun 5v loota lyhyellä ykkösellä).

Sinällään kiinnostava teema tämä dieselin ja manuaalin naittaminen, minua himottaisi yhdistää turbo OM602 (5 pyttyinen 2.5l, kotoisin 124 mallista) ja tuo pakun 5v loota. Ongelma on ainakin se, että startti eri puolella...onnistuskohan naittaa joku OM602 manuaali askin kytkinkoppa ja pakun 5v loota toisiinsa ja sopiikohan tosiaan kytkin/poorit...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hojojen kytkimistä Cental73 Tekniikka & Jutustelu 13 07.05.2008 19:13
Mersun osaa 190 -89 farmari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.07.2007 18:15
O: Mersun napa HV O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 18.04.2007 20:55
No sitten kysymys kytkimistä ;) lantikka Tekniikka & Jutustelu 5 15.01.2007 13:16
O: G mersun vanteet komu O/M/V Renkaat ja vanteet 2 01.10.2006 10:26


Sivu luotu: 06:03 (GMT +2).