Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 17.11.2009, 11:17
POHTO:n Avatar
POHTO POHTO ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.08.03
Sijainti: mäntsälä
Viestit: 777
Angry

On tämä nyt taas jotenkin järjenköyhää.
Paketti auto joka on kuitenkin yleishyödyllinen kapistus jota kaikki myös ekoihminen tarvitsee joutuu tuollaisen riistoveron kohteeksi. Jollain ne kaikki tavarat on kumminkn kuskattava.

No kaikki ostaa sitten peräkärryt kun kenenkään ei kannata pitää kallista pakua.

Onkohan se nyt sitten turvalisempaa ja ympäristöä vähemmän kuormittavaa kun noilla vähäpäästöisillä ja alitehoisilla ekoautoilla vedetään isoja peräkärryjä mökille,kaupoille,harrastuksiin,yms.
Silloin tuskin on päästöt ja kulutus lähelläkään ilmoitetua määrää.

Täytyy vissiin suunnitella jonkun kuormaautoksi rkisteröidyn paripyöräisen yenkkilahna pick upin ostoa.
Ennemin ostan sillä 500€:llä hyvin verotettua naftaa/bensaa kun maksan missään näkymätöntä veroa.
Ja samalla paranee oma turvallisuuden ja arvostuksen tunne noiden ekoautojen seassa.

Kyllä taas rupes närästämään ja ahdistamaan...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Asvaltti-intiaanit" tyhjentää maasturien renkaat knucklebone Chit-Chat 1 13.02.2008 12:31
Öljyn hinta tippuu reilusti? Nerd-O Chit-Chat 21 23.10.2007 07:37
Traktorilla maasturien sekaan? KIM Tekniikka & Jutustelu 8 15.06.2004 15:58
Offivarusteen hinnat? Tekniikka & Jutustelu 5 08.03.2004 21:48
63-67 hinnat? Vuosimallit 1963-1967 6 12.09.2003 20:01


Sivu luotu: 14:58 (GMT +2).