Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 05.11.2009, 17:36
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.161
Perusasetus

Juuei ainakaan japskiosia kannata lantikkaan lähtiä laittamaan! Kyllä ne rangen akselit on siihen hyvä valinta. Leveys voi olla ongelma? Offia jos ajaa, niin vahvempaa vetotikkua ja arppia.. Rooverin kasikone tietty ja rangen vaihteisto, niin saa jatkuvan nelivedon samalla- paranee ajettavuuskin.
Tuleeko kilpipeli? silloin voi olla vaikeaa tuon moottorin kanssa, koska lyhyttä lantikkaa ei ole tehty kuin neloskoneella. Pitempää 109ä on kuutos ja kasikoneella, mutta eipä niissäkään teho juuri päätä huimaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pitkä Suikka "Panda" kuningaskulkuri Maasturiprojektit 56 08.02.2010 17:27
Lantikan öljynsuodattimesta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 3 14.07.2009 22:52
O:Lantikan etupenkit Niilo O/M/V Muut 6 29.01.2005 23:48
Lantikan korotus? Tekniikka & Jutustelu 3 23.01.2005 20:10
O: Lantikan 2.25 bensakone O/M/V Muut 0 13.01.2005 08:54


Sivu luotu: 12:05 (GMT +2).