![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
No juu. Mutta mikset laita sinne jousilautaseen paria kiekkoa per puoli, kun se on helpompaa?
edit: jos meinaat irrottaa tuon kupin, niin sun täytyy kuitenkin ottaa jousi pois. Niin samalla vaivalla sitten akseliin poraa ne pari reikää. Ja jos yhtään jeeppejä tunnen, niin tuo kuppi on niin huonossa hapessa ja ruostunut, että ei se sieltä ehjänä lähde ja taistelet paljon kauemmin ton homman kanssa. Eikä siitä oikeastaan ole mitään hyötyä tiputtaa sitä kuppia alaspäin kun akselin jousilautaseen voi lisätä joustonrajoitusta ihan yhtä lailla ja toimii taatusti. Viimeksi muokannut Timo_L : 11.10.2009 12:49 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty "kaki" Cherokee | kaistapää | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 16.07.2011 08:02 |
| Sj 410 (Nippon) myyty uuteen kotiin | MikkoS | Maasturiprojektit | 100 | 16.02.2011 23:06 |
| USA:n talous nousuun sotilasajoneuvotuotannolla? | Urbancityboy | Chit-Chat | 3 | 06.11.2009 23:11 |
| Kesäksi uuteen kotiin. Just joo... | Aku | Chit-Chat | 20 | 29.05.2007 21:41 |
| Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:00 |