Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.10.2009, 12:43
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

No juu. Mutta mikset laita sinne jousilautaseen paria kiekkoa per puoli, kun se on helpompaa?

edit: jos meinaat irrottaa tuon kupin, niin sun täytyy kuitenkin ottaa jousi pois. Niin samalla vaivalla sitten akseliin poraa ne pari reikää. Ja jos yhtään jeeppejä tunnen, niin tuo kuppi on niin huonossa hapessa ja ruostunut, että ei se sieltä ehjänä lähde ja taistelet paljon kauemmin ton homman kanssa. Eikä siitä oikeastaan ole mitään hyötyä tiputtaa sitä kuppia alaspäin kun akselin jousilautaseen voi lisätä joustonrajoitusta ihan yhtä lailla ja toimii taatusti.

Viimeksi muokannut Timo_L : 11.10.2009 12:49
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty "kaki" Cherokee kaistapää O/M/V Ajoneuvot 8 16.07.2011 08:02
Sj 410 (Nippon) myyty uuteen kotiin MikkoS Maasturiprojektit 100 16.02.2011 23:06
USA:n talous nousuun sotilasajoneuvotuotannolla? Urbancityboy Chit-Chat 3 06.11.2009 23:11
Kesäksi uuteen kotiin. Just joo... Aku Chit-Chat 20 29.05.2007 21:41
Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 27.08.2003 09:00


Sivu luotu: 23:01 (GMT +2).