Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.10.2004, 08:29
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä??


Salibandy on vaarallista ja vaarantaa muita harrastuksia! nyt on ranne paketissa ja tosta mitsusta pitäs saada startti pelaamaan niinkun pitää eikä sillontällön..eli laatikoiden poisto unohdetaan kunnes räikkäkäsi paranee(ellei löydy vapaaehtoisia tekijöitä). joten kysymys kuuluu..onnistuuko ensiapuna vauhtipyörän kuluneiden muutaman hampaan paikkaus migillä ja kynämirkelillä? kestääkö kehä hitsausta kun maltilla ja pienillä lämmöillä tekee?kyseessä siis pajeron 2.5 no-turbo tiisseli.
seuraava kysymys..voiko hammaskehän sitten parin kuukauden päästä kääntää (lämmitys, irti ja kääntö), vai riittääkö jos kääntää vauhtipyörän asentoa kampuralla vaikka 90 astetta, pysähtyykö kone yleensä samaan kohtaan??
(kulumispaikoista päätellen kyllä)

__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40
Verhoilun korjaus limppuHJ61 Tekniikka & Jutustelu 11 06.02.2006 12:32
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11
TH700:n korjaus Runner Vuosimallit 1984-1996 3 21.05.2003 09:29


Sivu luotu: 11:51 (GMT +2).