![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
"Vuosimallin 2003 Passat 2.0 TDI:n kulutus putosi omistajan mukaan 3-4 desiä. Vuosimallin 2005 Ford Fiesta 2.0 ST:n omistaja puolestaan arvioi kulutuksen alentuneen noin kahdella desilitralla.
Passatin omistaja todisti myös selvästä tehon lisäyksestä." Kovasti on arvioita, missäköhän faktat? Ja mikähän on selvä tehon lisäys? Kyllähän toi varmaan hyvin toimii ku laittaa polttoaineletkun sisään, niin varmasti kulutus pienenee, hyvällä tuurilla jopa 100%... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Giga Power-systeemi vähentää kulutusta, tosi on | MarPuh | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.12.2005 13:12 |