![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#28
|
||||
|
||||
|
joopa joo.. Tuossa kattelin tuota taka jousitusta niin siellähän oli tosiaan parivuotta vanhat pajotukset metässä toteutettuna.. eli mitä laitetaan takapyöräntuennnaksi? joiku tein itte säästin nelilinkki kuulostas nopeelta, tai joku range tyyppinen... kolmio ja panhardi ois kanssad aika helppo vai?
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Turvakaaria | aatu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.02.2008 19:00 |
| kuka tekee turvakaaria? | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.01.2008 23:15 |
| Pitkästä pätkä ja avolavaksi (turvakaaria) | EeTee | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 10.12.2006 20:18 |
| M: Suikkaan turvakaaria | BeGe | O/M/V Muut | 1 | 21.06.2005 16:48 |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |