Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jeeppi-eki
No tästä en jaksa alkaa edes väitteleen, jos ette pysty/ teillä ei ole sellaisia autoja niin ei voi mitään...säälittävää mu.tu. paskan jauhantaa
Toisilla on käytännön kokemusta jokapäiväisestä työstä ko. laitteiden kanssa eikä mee läpi mu.tu. kaveri kerto jostain luin ym.paska.
JEEP OR NOTHING
LIFE BEGINS AT 38,5"
|
Emmä mitään tajuu mut mä ajanki toijjotalla.Paskoja ne on kanssa ku eivät käy kesä naftalla.Putsariin hyytyy semmoseks ihra liejuks suvi löpö.Mulla on vieläpä japsi traktori ja samat hommat siinäki talvella.Semmoset romut mitään tartte muutaku sitä litkua mitä shellistä saa ja antaa soittaa.Onkohan näillä kukaan päässy täyttä miljoonaa?6-7 satkua ja tää on tattis.Kyl ne on jotku paremmat autot ku jotain eliksiirejä käyttää ja yhtä sun toista hoitoo saa ja kylä ne on herrojen vehkeitä ne.Me tavan tolvanat näillä riisi kipoilla..ei kai se reikani tämmösillä...paremmista ihmisistä ny puhumattakaa.Ne kaatelee kroki lasiin ja tankkiin kaiken mailman toteja.. jaa nii edittinä viel et miten saa kesä dieselin tankista ulos 20 asteen pakkasessa ?missä autossa /koneessa on laitteet joilla voi ajaa kesä naftalla?miksei niitä 2 tahti dieseleitä enää käytetä?miten noi japsi dieselit sais kestämään?mulla vasta 410tkm ajettu toitsulla,pitäskö laittaa jotai lisä aineita?btw eiks mitsubishi omista caterpillarin?miks SISU ei enää käytä pillaria?