Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 04.09.2009, 08:24
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Kaikissa noissa dynolapuissa on enemmän kuin tarpeeksi tehoa/vääntöä normaalia offroadia ajatellen, ellei se auto ole sitten tosiaan joku 2500-3500kg valas 40" rattailla. Kyllä kai laji on enemmän taitoa ja kestävyyttä vaativa kuin raakaa tehoa? Eikö se ole melkein sama onko 200hv vai 250hv vai 300hv? Mielummin otan kuitenkin vaikka 200hv sen 250hv sijasta jos motti on 50kg kevyempi...ja vaikka 150hv jos se on 100kg kevyempi. Luonnollisesti vääntöä/tehoa saisi olla alarekisterissä, mutta sitäkin voi vähän paikata tihellä välityksillä. Keveys puolestaan näkyy monella tapaa positiivisesti: uppoaminen pehmeässä, voimansiirron kestävyys, jousituksen pehmeys/herkkyys, alustan tukivarsien ja kiinnityspisteiden kestävyys, vinssin tehontarve jne...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Mersun om617 moottori 200€ Rolpatti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.07.2009 23:44
M:mersun moottori 2,3l +automaatti HaKu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 21.02.2008 11:13
M: Mersun 2.8L moottori välikumi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.02.2008 18:05
M: Mersun moottori LENNY O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.01.2007 18:54
O:toyotaan moottori O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.05.2006 20:02


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).