![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Pajero pakuksi/huoltoautoksi?Onko jollain ajantasalla olevaa tietoa pitkän -89 pajeron muutoskatsastuksesta? Saako pakuksi ilman kauniita kuitupönttöjä katolla, jos vaan poistaa takapenkit "pysyvästi" ? Tuleeko 80 lätkä? Vai kannattaako laittaa huoltoautoksi? Silloin ilmeisesti takaisin henkilöautoksi rekisteröitäessä pitää maksaa verot? Kummassa pienemmät maksut? paku vai huoltoauto? valaiskaa minua, oi suuret off-road oraakkelit! ![]()
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty pätkä pajero vm.-88 (rek. huoltoautoksi) | TEE-5 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.12.2008 12:31 |
Hdj-80 huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.12.2006 11:52 | |
Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
pajero pakuksi? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.07.2006 21:24 | |
Patrol huoltoautoksi vai pakuksi? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.10.2005 12:49 |