![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() ehdota minulle maasturiaAuta miestä maastoon. vanha maasturi Uaz alkaa olla jo vanha mistä löytyisi "vastaava" hieman mukavampi maasturi kovaan käyttöön (kivikkoa,jänkää,jokien ylitystä). Autolla ajetaan myös jonkin verran maantiellä siirtymätaipaleita, max 100km ennen maastoa. Nelivedon pitää olla toimiva, ja korjauksien kohtuu helppoa, jäykkä etuakseli jne.. Auto pitää saada rekisteriin, ja siihen saisi myös löytyä varaosia ja rakennusosaa. Autolla ajetaa 99% maastossa. Uaz on ollut siellä hyvä menopeli. Nyt kaipaisi hieman modernimpaa autoa, mutta ominaisuuksiltaan pitäisi olla vastaava tai parempi. Eikä saisi olla" kallis" eli kaikki uudet mallit on heti poissuljettuja ja myös liian vanhat mallit. Maavaraa pitää olla. Tilaa pitäisi olla 5 hlö, tavaroille, ,koirat,metsästys,kalastus ym, tässä jotain malleja mitä tulee mieleen Voi myös "arvottaa näitä mallea" Jeep GrandCherokee 98 Range joku 97-98 malli HDJ80 96-96
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Täydellinen auto minulle? | SukiSuki | Chit-Chat | 2 | 14.04.2008 13:54 |
Mikä maasturi minulle, taas kerran? | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 18.02.2007 17:24 | |
O: Maasturia hankkimassa.... HJ? | O/M/V Muut | 0 | 04.01.2005 11:03 | |
Montako maasturia? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.06.2003 16:13 |
Viina on minulle ongelma | tuska | Bees & Honey | 1 | 03.01.2003 15:33 |