Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valkkari
Oikeestaa kysymys, onko niitä? Noita vanhoja jenkki pumppuja tietääkseni meni, mut onko japsi pumpuissa oikeestaa hajoovii osii? Pajerossa vaa alkaa kovasti ihmetyttämään toi pumppu, esim. ahdonalaisen syötön toiminta... Eli kun mä otin sen kannen auki, ja painoin käsin sitä karaa alaspäin, ni mun mielest ei tapahtunu mitään - ei kierroksissa, eikä missään... No sit koitin uudestaan sillee et kierroksia oli vähän (varmaa pikkusen reipas parituhatta) ja taas sama... Ei mitään vaikutusta...
Eli laitetaan nyt sit viel, et ku toi kone täristää tyhjäkäynnil. Oon yrittäny selvitellä mist perhanast se johtuu, ja koht alkaa olee ainoot paikat mitä ei oo käyty läpi, ni suuttimet ja pumppu...
Ja joku kuitenki ehdottaa et tasapaino-akseli on pieles, ni sanotaan ny jo valmiiks et ei oo...
|
Ei tojotan pummppui yleensä hajoo,500 tonnii ne kestää ja enemmänkin.Pajeros on eri pumppu mut en oo kuullu et nekää ois hajoavaisia.Toi vatkaaminen saattas johtuu vaan huonoist suuttimist tai voishan se sytkäki olla aikasella.Mikä sitä ny ois vaan kääntäny?Mut käy kuule diesel pajalla ni ne kattoo sen ajotuksen ja titää paljon muutaki.Ei oo kallis homma.Ai nii,ei kai vedä ilmaa linjaan mistää??ooks laittanu läpi näkyvää letkuu väliin ja kattonu?