Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 14.07.2009, 13:20
Offijäbä:n Avatar
Offijäbä Offijäbä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.02.08
Sijainti: Kaavi
Viestit: 709
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Jakarin akselinpään puslat siinä kovemmalle joutuu kun tukivarsi on akselin päällä. Vaihtelee puslia sit tiheemmin jos niitä tuntuu menevän.
Mikä sen tekee et ne puslat kulus nopeammin.

Onko jotenkin painopiste akseliin nähden kovempi.

Minun mielestä ainakin periaatteessa samat vipuvoimat niihin kohdistuu puolesta riippumatta.
__________________
On se kone ( ainakin joskus )
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ tukivarsi vs. HDJ tukivarsi LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 26 14.12.2008 15:08
O: Xj Cherokee etu tukivarsi Killman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 20.09.2008 16:13
O: Rangen tukivarsi joa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 24.11.2006 22:32
Tukivarsi kysymyksiä JERKKU Tekniikka & Jutustelu 5 01.03.2006 19:50
Jakari = tukivarsi ? Tekniikka & Jutustelu 5 16.11.2005 12:29


Sivu luotu: 10:16 (GMT +2).