Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 01.07.2009, 04:20
Concrete:n Avatar
Concrete Concrete ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: Rantasalmi
Viestit: 79
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ei ne erot ihan noin pieniä ole.

2 Gen Pajerossa oli sentään jo paineilmakäyttöistä taka lukkoa. SS laatikollisissa avattava keskitasauspyörästö ja visko, eli neliveto soveltui myös maantieajoon. Käsittääkseni edessä enemmän joustoa ja takana kierrejouset. Paljon muitakin eroja. Ja dieseleissä laatikot canter pohjaisia, paljon kestävämpiä kuin alkuaikojen pikkulaatikot 1 Gen mallissa. Eli käytännön erot on loppujen lopuksi varsin merkittävät, vaikka perusteiltaan saman tyylinen onkin. Kahdenlla oikealla lukolla, sen etenemiskyky vakiona on jo varsin paljon 1Gen mallia parempi. Ja otteeseen saa 33't sillä lapulla pelkällä muutoskatsastuksella.

menee vähän offtopikkiin mutta noihin 33 tartun sen verran että pitkään malliin tosiaan lapulla muutoskatsastettua mutta löytyykö vastaavaa paperia pätkä malliin ?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerot tänne L-200 Chit-Chat 307 28.10.2015 08:54
Mitä painaan teijän pajerot? offipete Tekniikka & Jutustelu 4 22.09.2006 07:01


Sivu luotu: 20:42 (GMT +2).