Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex
No ainakin runko näyttää ihan samalta kuin vanhoissakin pajeroissa. Taitaa vaan olla uudempi kori vanhan rungon päällä?
|
Ei ne erot ihan noin pieniä ole.
2 Gen Pajerossa oli sentään jo paineilmakäyttöistä taka lukkoa. SS laatikollisissa avattava keskitasauspyörästö ja visko, eli neliveto soveltui myös maantieajoon. Käsittääkseni edessä enemmän joustoa ja takana kierrejouset. Paljon muitakin eroja. Ja dieseleissä laatikot canter pohjaisia, paljon kestävämpiä kuin alkuaikojen pikkulaatikot 1 Gen mallissa. Eli käytännön erot on loppujen lopuksi varsin merkittävät, vaikka perusteiltaan saman tyylinen onkin. Kahdenlla oikealla lukolla, sen etenemiskyky vakiona on jo varsin paljon 1Gen mallia parempi. Ja otteeseen saa 33't sillä lapulla pelkällä muutoskatsastuksella.