Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu
jep ja ainakin omasta mielestäni hj:n lukko on siinäkin mielessä hyvä että sinne saa anturin joka kertoo onko se lukko oikeasti päällä.
|
Arbissa voi katsoa suoraan katkaisijan asennosta, onko se lukko päällä vai ei

Tietenkin edellytyksenä on että painetta löytyy, mikä taas lähinnä riippuu siitä kuinka paljon on säästänyt kompurassa ja liittimissä. Rungon ja akselin välistä ilmalinjat hajoaa yhtä helposti kuin sähköjohdot ja vaijerit, esimerkiksi keppi nykäsee ilmaputken irti pikaliittimestä. Korjausvälineiksi tarvitsee kaksi osaavaa kättä ja työkaluiksi pari nippusidettä.. Akselin kuorien sisällä oli ensimmäisen kerran vuotoa kun ostin käytetyn lukon ja vanhoilla o-renkailla kasasin. Toisen kerran oli vuotoa taas hetken päästä kun olin laittanut vääränlaiset o-renkaat. Kolmatta vuotoa on odoteltu jo muutama vuosi..