Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 01.04.2009, 19:43
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Eli onkos näillä perehtyneemmillä käyttäjillä tietoa voiko syötön ruuvvailu aiheuttaa muuten millaisia vahinkoja?? Tuskin koneelle itselleen, mutta ite syöttöpumpulle tai suuttimille?
Kysyin kerran kokemusperäistä tietoa diesel-pajalta, että paljonko uskaltaa ahdettua Mazdan konetta ruuvata. Neuvoivat pistämään reilusti vaan lisää, että tulee kunnolla tapolaa tuutista ja kumisaappaan vartta korsteenista, niin riittää sitten heillä kansihommia, moottorikoneistamo kun myös on. Alkaa kuulemma esikammiot ja kansikin lämpörasituksesta halkeamaan, jos on syöttöä liikaa.

Riippuu koneesta, mitä kestää. Kaiken kestää, mitä ennen hajoamista saa ajettua.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin syötön säätö? AUH Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2009 13:08
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
Syötön säätö ohjaamosta Micco Tekniikka & Jutustelu 12 04.03.2008 06:50
patrollin syötön säätö patrol88 Tekniikka & Jutustelu 19 29.01.2007 00:05
Bj40 syötön säätö Tekniikka & Jutustelu 22 07.07.2005 15:42


Sivu luotu: 09:16 (GMT +2).