![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Pumppua ei tarvi ottaa irti, elikkäs kun sen painepuolen putken ottaa irti, niin sen alla on tuo osa 1.
Tämä irroittaen, olikohan 27?mm kanta, ja pöydälle ottaen. 1. osan alta löytyy sitten tuo mäntä ja jousi ihan nostamalla (kärkipihdit voi olla ihan hyvä työkalu tässä...) Poraamalla tuo 1. osa isommaksi lisääntyy virtaus. sivustohan kehottaa poraamaan n. 1,5-3mm isommaksi kuin vakioreikä on, ei kuitenkaan isommaksi kuin 4mm. Lisää painetta sitten tehdään sillä männän/jousen modaamisella. Eli mäntä osiksi, ja tuo limiting stud käsiin. Tästä pitää ottaa sen verran pois kuin laittaa rikkaa sinne jousen alle männän sisään.HUOM! tällä saa sitten hajotettua paikkoja, joten hyvin vähän kerrallaan. Sivustohan kehottaa ensiksi kokeilemaan ilman rikkoja jousen alla, vain ottamalla tuon shimmilevyn/levyt pois joten hyvin pienistä pykälistä on kyse. Itehän otin raakasti ja porasin tuon 1. osaan 5mm reiän ja pumppu huutaa niinku pieni sika vaikka tein sille lisänestesäiliön (tämähän on hyvä tehdä kavitoinnin estämiseksi kun pumppua virittelee.) Toimenpide kuiteskin on sen verran helppo että vois kokeilla vaikka ihan ohjeiden mukaan tehdä pienemmällä reiällä ensin ja isontaa tarpeen vaatiessa. No, takapaksissa oottaa chevyn pumppu asennusta ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mog tietoutta kaivataan( kuvia lisätty) | Superlite 27 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 10.11.2007 20:30 |
Pajero tietoutta kaivataan..! | Tebster | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.01.2007 20:42 |
Hinta tietoutta... | Nemi | Linkit | 7 | 24.03.2006 17:37 |
Tietoutta Amsterdamista? | Donut | Chit-Chat | 6 | 31.10.2005 07:46 |
Diesel tietoutta kaivataan | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 10.10.2005 09:57 |