Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 22.02.2009, 00:15
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.065
Perusasetus

Todennäköisesti nystyrät on vaan sen takia, että männän taakse pääsee jarrunestettä kunnolla silloinkin, kun tuo mäntä on painettu aivan sisään.
Esim. jarrupalojen vaihtamisen yhteydessä.

Itse sorvaisin vain pienen koveran kuopan männän päähän (jos edes sitäkään).
Riippuen siitä tulevasta kanavasta jarruputkea seuraten, ja jos tarve vaatii,
niin sitten jonkinnäköinen ura(t) männän olkoreunasta kohti keskustaa.
Joissain vehkeissä se kanava tulee keskelle mäntää ja joissakin taas ihan toiseen laitaan.

Näillähän ei ole mitään merkitystä enää sen jälkeen, kun sitä mäntää on pumpattu
parin jarrupolkimen polkaisun verran ulospäin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l-t - 2l koneen männistä Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 18 10.06.2006 11:07
Kysymys A45:lle Chit-Chat 3 11.12.2005 14:17
BS vai BFG? + ET kysymys MrShit Tekniikka & Jutustelu 27 26.04.2005 10:17
HJ-61 kysymys Tekniikka & Jutustelu 1 09.04.2005 14:05


Sivu luotu: 23:40 (GMT +2).