![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Todennäköisesti nystyrät on vaan sen takia, että männän taakse pääsee jarrunestettä kunnolla silloinkin, kun tuo mäntä on painettu aivan sisään.
Esim. jarrupalojen vaihtamisen yhteydessä. Itse sorvaisin vain pienen koveran kuopan männän päähän (jos edes sitäkään). Riippuen siitä tulevasta kanavasta jarruputkea seuraten, ja jos tarve vaatii, niin sitten jonkinnäköinen ura(t) männän olkoreunasta kohti keskustaa. Joissain vehkeissä se kanava tulee keskelle mäntää ja joissakin taas ihan toiseen laitaan. Näillähän ei ole mitään merkitystä enää sen jälkeen, kun sitä mäntää on pumpattu parin jarrupolkimen polkaisun verran ulospäin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2l-t - 2l koneen männistä | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 10.06.2006 11:07 |
| Kysymys A45:lle | Chit-Chat | 3 | 11.12.2005 14:17 | |
| BS vai BFG? + ET kysymys | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 26.04.2005 10:17 |
| HJ-61 kysymys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.04.2005 14:05 | |