![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Suzuki+Diesel=?Nyt alkaa tuntumaan ettei Suzukin tankkiin sijoitettu polttoainemäärä (ja raha) anna oikein riittävästi rekyyliä. Lumiaura nöyryyttää alhaalta villisti vääntävää 0,970 litran pikkulohkoa aika helposti, konetta pitää huudattaa: bensaa ja kytkimiä palaa, mutta yleisö tykkää. Hommasin "hyvän" 1.6dieselin "halvalla" ja tarkoitus olis ennen maailmanloppua asentaa se SJ-410 pellin alle, eli missäs ja minkä ikäisessä Samurai tai Sj413 -mallin 5-vaihteisessa askissa on lyhin ykkönen vai liekö välitykset aina samat? Onko leimaaminen toivotonta, pitäiskö auton olla lähtiäpäälle 1,3 koneella vai saako litrasen auton leimattua 1,6 dieselille? Vai onko koneen tilavuudella väliä? Teho ei ainakaan nouse huimasti 45hv->54hv
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki 2.2 Diesel (Izuki) | Kimpsu | Maasturiprojektit | 126 | 12.01.2015 18:27 |
Myyty Suzuki SJ422 (Izuki) 2.2 Diesel kierrejousilla,vinssillä, myös vaihto | Kimpsu | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 28.03.2009 00:26 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m: LR ser III 109 diesel 73 | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.03.2006 21:17 |
Diesel Suzuki | RST | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.11.2005 21:43 |