Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.02.2009, 21:02
Petski Petski ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.12.04
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 47
Perusasetus

Suzuki+Diesel=?


Nyt alkaa tuntumaan ettei Suzukin tankkiin sijoitettu polttoainemäärä (ja raha) anna oikein riittävästi rekyyliä. Lumiaura nöyryyttää alhaalta villisti vääntävää 0,970 litran pikkulohkoa aika helposti, konetta pitää huudattaa: bensaa ja kytkimiä palaa, mutta yleisö tykkää.

Hommasin "hyvän" 1.6dieselin "halvalla" ja tarkoitus olis ennen maailmanloppua asentaa se SJ-410 pellin alle, eli missäs ja minkä ikäisessä Samurai tai Sj413 -mallin 5-vaihteisessa askissa on lyhin ykkönen vai liekö välitykset aina samat?

Onko leimaaminen toivotonta, pitäiskö auton olla lähtiäpäälle 1,3 koneella vai saako litrasen auton leimattua 1,6 dieselille? Vai onko koneen tilavuudella väliä? Teho ei ainakaan nouse huimasti 45hv->54hv

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki 2.2 Diesel (Izuki) Kimpsu Maasturiprojektit 126 12.01.2015 18:27
Myyty Suzuki SJ422 (Izuki) 2.2 Diesel kierrejousilla,vinssillä, myös vaihto Kimpsu O/M/V Ajoneuvot 17 28.03.2009 00:26
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17
Diesel Suzuki RST Tekniikka & Jutustelu 6 02.11.2005 21:43


Sivu luotu: 13:25 (GMT +2).