![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Tuli seuraavanlaista schaissea vastaan kun purkutyöt edistyi:
Kampuralta yks runkolaakeri entinen, yllättäen se, jonka poraus vie kipeelle kiertokangen laakerille ! Eli todnäk tää meni kuitenkin niinpäin, että kampuranlaakeri alkoi pettää, irtoava aines tukkes öljykanavan kampuran sisältä kiertokangelle, ja kiertokangenlaakeri antoi ekana periks Mielenkiintoiseks asian tekee se, että kampuran runkolaakereita on kahta kokoa, eli 4 ja 5 merkeillä, lienee joskus korjattu puolimoottori... Seuraavaks mittaillaan koneistamolla, oliko ja ovatko kaulat saman kokoisia / koneistettavissa vielä, alikokoja näihin saa milliin asti... ![]() EDIT: kampuran laakeria... kampuraa... mikä muuten mahtaa olla tuo nysty tuossa limpun nokassa ??? ainoa tässä akselissa... kipeet... kiertokangen "hieman" piestyt laakerit
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 11.01.2009 22:04 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Gaz jäi jumiin | Topi1982 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.04.2007 08:30 |
Hilux 4X4 vm 1986 "etupää" jumiin | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2006 11:27 | |
Kyllä se suznaki jää jumiin... | valkkari | Chit-Chat | 3 | 23.10.2005 00:09 |
etupää jumiin | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2005 08:26 |
Härpätin leipoo jumiin | PikkuF | Chit-Chat | 3 | 02.11.2004 22:40 |