Ja taas pitäs tätäkin vähän kehitellä....
Eli nyt haluan eroon siitä hjn pitkästä tehostimenpään RTPstä. Tilalle joku tavallinen RTP mutta missä saman kartio kuin hj sektorivarressa?
Toinen vaihtoehto on tilata Lipposilta trail gearin suora sektorivarsi vaikka jolloin saa varmaan valita mikä pää siihen käy mutta mikä silloin olisi vahvin vaihtoehto. Vai onko ne vaan hdj/fj-80 päille?
Navan päässä on siis ljn navan pään pallonivel mutta olisiko siihen joku vahvempi vastaava? Ehkä hdj? Onko 23mm kierteellä oleva vahvempi kuin 21mm. Onko niissä aina siinä itse pallonivelessä kokoeroa? Nyt ei ole noilla sitten niin väliä että onko kierteen erilaiset päissä kun tota tehostimen tankoa ei tarvitse säädellä niin kuin raidetankoa. Itse tangon joutuu jossain kuitenkin teettämään.
Sit viel et löytyyks noihin raidetangon päihin mutterei jolla ne sai lukittua tankoon ettei tarvis tehä uraa ja käyttää kiristyspantaa. Mulla on yks hjn hysteeri kitti jossa raidetangonpäissä on tollaset mutterit mut onks noi 21x1.5 ja 23x1.5 pahoja saada muttereina? Vai onks niis hdjn päissä vakiona ne mutterit?
Näyttäs alustavasti noi trailgearin kilkkeet olevan aika käypiä ehkä jos labsin varteen vaan käy hdj/fj-80 kartio. Päitsi tietty se tangon pituus ei varppina oo käypä.
....alkaa nyt vähän ittekkin meneen sekasin näitten pyöritysten kaa tähän aikaan yöstä mut toivottavasti joku sai selvää mitä tarkoitin.
|