Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 27.12.2008, 18:28
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Viestit: 870
Perusasetus

en halua sotkea topiccia mutta tämä liittyy hieman aiheeseen.

kertokaapa viisaammat olenko aivan "yössä" tämän ajatuksen kanssa...

laitan tarvikeputkasta ostetut kiinityksiin käyvät iskarit läjään alle , iskarit löytyi mittojen mukaan ,minkä lie auton.
maasturin akseli renkaineen painaa kumminkin erilailla kun vaikkapa henkilöauton tai pakun, riittääkö iskarissa ns.potku pitää raskas akseli aisoissa ja kulkine hallinnassa vaikkapa useisiin perättäisiin kuoppiin ns. nimismiehen kiharoihin ajettaessa???

itsellä on iskareissa henki tallella , mutta ne ei liene alunperin maasturiin (lj-70) tarkoitettu , kiharoihin ajettaessa ajoneuvo alkaa joskus ns. kirjottamaan, syyksi olen epäillyt heikkotehoisia vaikkakin ehjiä iskareita....
korotus on minulla n.2" toteutettuna muistaakkeni edessä volvon ja takan hdj:n jousilla, alustan puslat ja nivelet on tarkistettu ja todettu ehjäksi, silti tuota ns.kirjottamista esiintyy...

Viimeksi muokannut liero : 27.12.2008 18:38
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
bj 45:n iskareiden säätö Tekniikka & Jutustelu 0 09.08.2007 08:30
HJ:n iskareiden pituus HJ60_Jussi Tekniikka & Jutustelu 3 21.01.2007 23:52
Iskareiden hankintaa jallu80 Tekniikka & Jutustelu 20 28.05.2006 12:02
Iskareiden "jatkaminen" ? Tumppi Tekniikka & Jutustelu 12 08.04.2006 20:37
Iskareiden asento Repro Tekniikka & Jutustelu 12 28.02.2006 14:17


Sivu luotu: 08:40 (GMT +2).