Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 17.12.2008, 22:54
Offroadrunner Offroadrunner ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.06.07
Sijainti: oulu, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blazeri Näytä viesti
miks 20A johdonsuoja automaatteja?? miks ei 25A?? 5x6 johdolla ne kuitenki vedetään
huomaa että jos talon ryhmäkeskuksessa on 3x25A pääsulakkeet niin tallissa on oltava max.20A ettei pääsulakkeet pala.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lakitekstejä valoista..... lepoantti Tekniikka & Jutustelu 2 09.10.2007 21:02
M: tallin siivousta uazman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.05.2006 21:42
Britaxin valoista. offipete Tekniikka & Jutustelu 2 09.12.2005 09:50
Katolle asennettavista valoista. Mhilux Tekniikka & Jutustelu 26 30.11.2005 22:15
1991 Tuontikatsastus, kysymys valoista ? pnu1 Vuosimallit 1984-1996 9 06.04.2004 23:38


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).