Vein ruiskupumpun tampereen Tammer-dieseliin, että tsekkais sen kunnon ennen kuin rupeen turbottaan, kun muutenkin kone kokonaan koneistettu ja Austraaliasta on tulossa laakeri, stefa ja tiivistesarja.
Tänään ne soitti ja sano" suuttimet uusittu ja syöttöä lisätty, mutta tälläistä konetta ei voi turbottaa koska: (jos oikein ymmärsin) imusarjan alipaine ohjaa pumppua ja jos siellä paineet muuttuu , niin syötöt menee metsään.
Kuitenkin palstalla on moni turbottanut 3 B konetta.Eikä näytä avaruustieteeltä. Onko 3B-t koneessa sama pumppuhässäkkä ?
Mitähän ne tarkoittaa ? Onko turbotus tälle koneelle, jotain ihmeellistä jota ei vois oikein tehdä puhdasoppisesti, mutta karvalakki versio onnistuu vaikka aiheuttaakin ongelmia.
Kun on koko kone laitettu niin hyvin kuin kykenen (eli vimpan päälle) ei viittis ruveta sitä ehdoin tahdoin ruveta rikkoon.
Topiceista kyllä löytyy paljon asiaa, mutta ei ihan suoraa vastausta.