Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.10.2008, 11:42
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.789
Perusasetus

Turvavöiden kiinnityspisteet


Mites menee ihan aikuisten oikeesti turvavöiden ja niiden kiinnityspisteiden laillisuus? Nyt puhutaan tieliikenteestä.
Googlee koitin mutta vastauksia ei löytynyt.

Mitkä on vuosimallirajat eri tilanteissa?
Kiinnityspisteiden tekeminen? Esimerkiksi turvakaaren poikkiputken käyttö niin kuin liite J:ssä opetetaan?
Monipistevöiden mukana tulevien kiinnikkeiden käyttö?
Vanhojen 2-3 pistevöiden poistaminen monipistevöiden tieltä?

Kaikki alkoi siitä kun mä... -Irwin

Leimalla mutinaa aiheutti nelipistevyöt. E-merkintä on. Jakkarat sopii tarkoitukseen. Alapäiden kiinnitykset on alkuperäisissä pisteissä. Nämä oli ok. Mutta yläpäiden kiinnitys on turvakehikon takatukien ja diagonaalin väliin hitsatussa poikkiputkessa ihan kuin liite J:ssä opetetaan. Tämä ei kelpaa. Pitää kuulemma pistää se alkuperäinen pressukaari paikalleen ja kolmipistevyöt. Helevetti. Se orkkis kaarihan lähtee käsin repimällä irti ja katsuri piti itsekin nykyistä järjestelyä parempana mutta kuulemma ei voi mitään.

Ja mitenkäs niitä vöitä sitten pitäisi käyttää? Kolmipistevöitä virkavallan varalta ja nelipisteitä oikean onnettomuuden varalta? Aika hauskan näköinen paketti

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Turvavöiden asennuspultit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2008 15:45
Vihreenvessan turvavöiden testausta... sippis Chit-Chat 2 22.04.2005 20:41


Sivu luotu: 23:08 (GMT +2).