![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Blazerin korottaminen jousilla??Tere!! Olis tällanen mielen päällä... mulla on autossa tällä hetkellä vähän korotusta (2" akselin ja jousien välissä ja v***n kuolleet jouset ja iskarit joka nurkassa ![]() Mitenkäs luuletta että 6" korotusjouset toimis alla??? vai tilaanko 4" jouset ja anna olla ne noin 2" rautapalat siellä jousien ja akselien välissä?? Vai laitanko taakse shakle flipin ja jostain vakio jouset, ja eteen 4" jouset? (onko auto enää suorassa?) Ja onkohan ne kuinka pirun jäykät (6") ku miettii et ne on jo aika kaarelle taottu?? varsinki takapäässä ![]() Ja kuinkahan paljon mahtaa tulla tullimaksuja tilauksesta, osaako joku sanoa??? Vittu ku oon kohta ihan sekasin ku ei tiedä miten tekis ton korotuksen kans ![]() ANTAKAA NYT REILUSTI KOMMENTTIA!! OON VIELÄ AIKA KOKEMATON TÄSTÄ AIHEESTA!! Kiitän todella paljon jo etukäteen, toivottavasti jaksatta neuvoa!! ![]() ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitara -91 korottaminen | jamppa00 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 11.06.2010 13:51 |
BJ-40 korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.03.2008 13:15 | |
toyotan korotus rangen jousilla | kelkka700 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.09.2007 18:35 |
Korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.07.2005 11:32 | |
BJ40 SOA Hj:. jousilla | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.03.2005 22:25 |