Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.10.2008, 20:12
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

juu, ei taida ihan joka asiassa mennä silmäripsien räpsytys läpi.. vaikka kauniit ovatkin..
Täälä Lohjalla varsinkin pari ihan mulkvistia leimamiestä..
Rupes mun vanhasta fiiustakin urputtaa, että kuskin puolen aurinkoläppä oli rikki.. Eikö se nyt ole ihan sama millä se pysyy ylhäällä?? Tilannu postimyynnistä jonkun pienen neekeripojan sitä pitämään ylhäällä.. Mut ei mun jeesusteipit kelvannu, perkele!
eli, sellaset nakit, ettei tartte vääntää...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hyvää kesää tee pee äss janska Chit-Chat 8 31.03.2006 12:07
Ensi kesän offiprojekti :) Ex_inkkari Linkit 5 23.03.2006 22:15
Ensi vuoren kilipailut? Tarzan Tapahtumat 23 09.11.2005 22:24
Rakkautta ensi silmäyksellä jappe Tekniikka & Jutustelu 38 05.06.2005 20:05
K:Ensi vuoden säännöt? 4wdass Tekniikka & Jutustelu 18 21.08.2004 18:57


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).