![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
juu, ei taida ihan joka asiassa mennä silmäripsien räpsytys läpi.. vaikka kauniit ovatkin..
Täälä Lohjalla varsinkin pari ihan mulkvistia leimamiestä.. Rupes mun vanhasta fiiustakin urputtaa, että kuskin puolen aurinkoläppä oli rikki.. Eikö se nyt ole ihan sama millä se pysyy ylhäällä?? Tilannu postimyynnistä jonkun pienen neekeripojan sitä pitämään ylhäällä.. Mut ei mun jeesusteipit kelvannu, perkele! eli, sellaset nakit, ettei tartte vääntää... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hyvää kesää tee pee äss | janska | Chit-Chat | 8 | 31.03.2006 12:07 |
| Ensi kesän offiprojekti :) | Ex_inkkari | Linkit | 5 | 23.03.2006 22:15 |
| Ensi vuoren kilipailut? | Tarzan | Tapahtumat | 23 | 09.11.2005 22:24 |
| Rakkautta ensi silmäyksellä | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 05.06.2005 20:05 |
| K:Ensi vuoden säännöt? | 4wdass | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 21.08.2004 18:57 |