Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 13.09.2008, 23:06
Lexux:n Avatar
Lexux Lexux ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.08
Sijainti: HUMPPILA
Viestit: 92
Perusasetus

Itellä kun ei hirveästi ole remmi ahtimista kokemuksia, niin tuli mieleen sellainen kysymys että onko remmi ahtaminen helpompi toteuttaa kuin pakokaasu ahtaminen? Toisessa on aina pakosarjan vääntämistä jos ei löydy suoraan sopivaa mutta onko remmi hommissa jotain saman sorttisia juttuja joihin voi joutua tekemään itse jotain osia tai modaamaan?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Suzuki swift -88 osaa Ameces O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.08.2008 14:33
Ostetaan Suzuki Swift 1,3i Racingrabbit O/M/V Ajoneuvot 4 13.08.2008 19:04
O:Suzuki Swift 1,3i Racingrabbit O/M/V Ajoneuvot 5 27.08.2007 12:45
m suzuki swift 1.3 torpee O/M/V Ajoneuvot 1 09.12.2006 17:28
V: Swift 1.3 kaas.-> SJ413 laatikkoon ja osiin -teemu O/M/V Ajoneuvot 1 12.05.2006 14:31


Sivu luotu: 12:11 (GMT +2).