![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Itellä kun ei hirveästi ole remmi ahtimista kokemuksia, niin tuli mieleen sellainen kysymys että onko remmi ahtaminen helpompi toteuttaa kuin pakokaasu ahtaminen? Toisessa on aina pakosarjan vääntämistä jos ei löydy suoraan sopivaa mutta onko remmi hommissa jotain saman sorttisia juttuja joihin voi joutua tekemään itse jotain osia tai modaamaan?
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Suzuki swift -88 osaa | Ameces | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.08.2008 14:33 |
| Ostetaan Suzuki Swift 1,3i | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 13.08.2008 19:04 |
| O:Suzuki Swift 1,3i | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 27.08.2007 12:45 |
| m suzuki swift 1.3 | torpee | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.12.2006 17:28 |
| V: Swift 1.3 kaas.-> SJ413 laatikkoon ja osiin | -teemu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.05.2006 14:31 |