![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
|||
|
|||
nyt on
kansi koeponnistettu ja pikkuisen plaanattu pois että pinta on sileä. Koneistamossa vaihtoivat myös venttiilin varren kumit. Hintaa tuli sen 115 e.
Imu- ja pakosarjan pinnat on putsattu, vielä lohko jäljellä. Tiivistepaketti oli maahntuojalla 126e vähän onnistui tinkaamaan. Siinä tuli kaikki yläkerran tiivisteet mukana. Kun taas aika riittää, niin sitten pitää pistää kone läjään. Tarvii vielä ostaa kierteytyssarja että saa lohkon ja kannen pulttien kierteet puhtaaksi ennen asennusta. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| UAZin kansipahvin vaihto | Komandirsky | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.06.2006 15:53 |
| m:lj-86/vaihto hj | O/M/V Muut | 2 | 13.09.2005 20:51 | |
| L98:n vaihto LT-1:een | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 21.12.2004 11:54 |
| Vaihto. BMW 325 Cia -92 | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2004 01:41 | |
| Bensapajeron kansipahvi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.07.2004 16:48 | |