![]() |
2,6 bensapajeron kansipahvin vaihto
Kansi avattu, nelospytyn takaosan kohdalta kansipahvi rikki (meni vedet ja öljyt sekaisin).
Kun näkyy selvä vika, kannattaako tässä tapauksessa keponnistaa / oikaista kantta? Uusi tiivistesarja vain sisään ja rojut takaisin paikoilleen? Kannen pulttien kiristys tietysti korjausoppaan mukaan. |
Ehdottomasti aina kannattaa kansi tarkastuttaa. Ei ilmanen tiivitesarja, eikä löydy joka kaupasta. Saattaa joutua vaihtaan kohta uudestaan.
|
nyt on
kansi koeponnistettu ja pikkuisen plaanattu pois että pinta on sileä. Koneistamossa vaihtoivat myös venttiilin varren kumit. Hintaa tuli sen 115 e.
Imu- ja pakosarjan pinnat on putsattu, vielä lohko jäljellä. Tiivistepaketti oli maahntuojalla 126e vähän onnistui tinkaamaan. Siinä tuli kaikki yläkerran tiivisteet mukana. Kun taas aika riittää, niin sitten pitää pistää kone läjään. Tarvii vielä ostaa kierteytyssarja että saa lohkon ja kannen pulttien kierteet puhtaaksi ennen asennusta. |
Sivu luotu: 14:23 (GMT +2). |