Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.08.2008, 15:18
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Samaa olen itsekin ihmetellyt.. Vaan eikös esimerkiksi Lekan tavoitteena nimenomaan ole oman itsensä esilletuonti. Tämä viestiketju on yksi niistä keinoista. Todetaan jotain ääliötä, niinkuin nyt tämän jutun otsikossa.. Sitten napataan jonkun (?) kirjoittama teksti ja that´s it.. Odotetaan, mitä porukka tuumaa.
Mulla ei oo mitään tavoitteita. Ainahan joku on jonkun tekstin kirjoittanu. Eikös topikkien idea oli kirjoittaa some shit ja katella mitä porukkaa tuumaa?

Lainaus:
Sama juttu tuossa mielenterveyskeskustelussa, jonka olen jo ottanutkin esimerkiksi. Esitetään joku ongelma, liitetään siihen perustelematta oma mielipide ja jätetään asia roikkumaan oman onnensa nojaan. Sitten kenties luetaan, miten porukka ko. asiaan suhtautuu. Itse ei vaivauduta edes kommentoimaan muiden mielipiteitä.
Ihan hyvin mä omasta mielestäni oon kaikki perustellu. Kundi hei mulla on ollu kiireitä en kerkee joka paikkaan kommenttia suoltaa.
Mutta nyt sain 2 foorumilta bannit niin on aikaa keskittyä tähän mestaan!
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Me naiset ollaan kingejä! (-: Santeri Jokes 3 01.06.2005 14:02
Naiset rulettaa!!!!!! Santeri Jokes 5 11.11.2004 10:10
Naiset ja offroad offgrizen Linkit 2 27.07.2004 19:27
Naiset ja Offroad kumikana Tekniikka & Jutustelu 108 10.05.2004 11:43
Nuoret naiset on pian pelastettava turmiolta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:17

Sivu luotu: 02:27 (GMT +2).