Tarkoitus olisi asentaa Pajeroon 6kpl työ/peruutusvaloja kattotelineen tankoon kiinni.
Mutta valaiskaahan vastaavan asennuksen tehneet, miten olette toteuttaneet virransaannin valoille, eli siis millä tavalla olette kytkeneet.
Ongelmahan on siinä että jos joka valolle vie oman piuhan, paras vaihtoehto on 7 napainen kaapeli, mutta on pirun paksu viedä katon läpi.
Ja vaikka kytkisikin kolme lamppua kimppaan niin sitte tarvis kuitenkin tuoda kaksi paksumpaa piuhaa katon läpi. Tuskin mikään johto kestää kaikkien kuuden valon rasituksen, eikä ainakaan mikään rele sellaista kestä, ainakaan kovin lompakkoystävällinen sellainen...
Kertokaahan miten olette omia valojanne kytkeneet, releet ja muut tietty auton sisälle, mutta mikä on raadin mielipide johdon / johtojen viemisestä sisä ja ulkotilan välillä?
Kahdella 3 napaisella, yhdellä 7 napaisella, yhdellä paksulla ja kaikki sen taakse...???