Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.08.2008, 19:17
kallekoo kallekoo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.02.08
Sijainti: suomi
Viestit: 24
Perusasetus

Työvalojen asennusvinkkejä?


Tarkoitus olisi asentaa Pajeroon 6kpl työ/peruutusvaloja kattotelineen tankoon kiinni.

Mutta valaiskaahan vastaavan asennuksen tehneet, miten olette toteuttaneet virransaannin valoille, eli siis millä tavalla olette kytkeneet.

Ongelmahan on siinä että jos joka valolle vie oman piuhan, paras vaihtoehto on 7 napainen kaapeli, mutta on pirun paksu viedä katon läpi.

Ja vaikka kytkisikin kolme lamppua kimppaan niin sitte tarvis kuitenkin tuoda kaksi paksumpaa piuhaa katon läpi. Tuskin mikään johto kestää kaikkien kuuden valon rasituksen, eikä ainakaan mikään rele sellaista kestä, ainakaan kovin lompakkoystävällinen sellainen...

Kertokaahan miten olette omia valojanne kytkeneet, releet ja muut tietty auton sisälle, mutta mikä on raadin mielipide johdon / johtojen viemisestä sisä ja ulkotilan välillä?

Kahdella 3 napaisella, yhdellä 7 napaisella, yhdellä paksulla ja kaikki sen taakse...???

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Työvalojen asennus katolle / sähköliitokset osilpi Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2007 19:06


Sivu luotu: 18:55 (GMT +2).