![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Tuskin on.. mutta kun keulassa on tuo pyhä ympyräkuvio (toyotan symboli) niin kaikki muut tuppaa olemaan citymaastureita...
Jopa uudetkin (retkukeulaiset) hilut ja L-C:t kin on oikeita maastureita vrt. pajero/L-200, Nissan K-C/pathfinder/navara tai ylipäätään muut retkut... Jos ei ole umpikankiakselit tai min. porttaalit ja 39" vakiona niin se on citymaasturi... ainakin pikselioffissa... yhYYYY, pitää olla telemiinaketjut kohta alla ja niillekkin ilmatyynyjouset. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Foorumi taas toiminnassa | offroadjouni | Uutiset | 0 | 25.05.2008 11:38 |
| Rc Formula Offroad foorumi | Linkit | 2 | 17.10.2006 20:09 | |
| uusi foorumi | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.02.2004 15:37 |
| Frendit foorumi | Lars | TV / Series | 0 | 14.01.2003 10:33 |