Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 01.07.2008, 05:09
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Cool

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Markku_66 Näytä viesti
Mulla on sellanen vanha pätkä patrolli, ja ajattelin laittaa siihen uudemman Turbo tekniikan. Eli Ainakin siis kone ja laatikko. Kysymyksiä esittäisin siis... Kumpi tekniikka kannattaa laittaa ennemmin. 2.8 Turbo vai 3.3 Turbo? Kummasta saa voimaa paremmin? jne. jne. Onko laatikoiden kestossa mitään eroavaisuuksia jne. jne. Kertokaa joku mulle, joka tietää. Mulla ei ole mitään kokemusta Patrollista, joten kertokaa niinpaljon kun vaan suinkin tiedätte.
-80 ja uudempi pätkä patrol niin 3.3td kone käy alkuperäisen 4-vaihteisen tilalle. 4-vaihteinen on kestävämpi kuin 5-vaihteinen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään M:Pätkä patrolli PatrolAss O/M/V Ajoneuvot 2 18.06.2008 22:34
M: Pätkä patrolli MYYTY patikka O/M/V Ajoneuvot 3 22.08.2007 17:30
M: Pätkä Patrolli -81 varaosiksi O/M/V Ajoneuvot 11 08.04.2006 18:56
M:Patrolli pätkä paku Humu O/M/V Muut 8 05.10.2004 18:36
M:Pätkä Paketti Patrolli Rabarberg O/M/V Muut 0 12.04.2004 15:24


Sivu luotu: 12:22 (GMT +2).