jarrusatulat on jostai 2000 luvun pösöstä, tehoa piisaa sen verta et peräpää menee lukkoo ennen keulaa, tartteis säädintä vähän ruuvailla jotta sais balanssii...
joo laturi leikkas kiinni, sitte hajos flektin visko ja ennen noita halkes kansi!
tuossa äsken duunista tullessa aattelin kokeilla miten hilu vetää haljenneella kannella joten hukkaportti tukkkoo ja hanaa, vesitilaa meni sen verta paljon painetta et alavesiletku lähti irti ja mylly lähes lämpö hirtti kiinni, mut jakso viimeisillää tuoda kotii väsyneen työmiehen. aika kivasti kolisee ja helisee
sitte mielipide kysymys:
1: purkuu, paaliin ja osina maailmalle?
2: vai uutta myllyä pellin alle?
lompakko ja motivaatio olis paalaamisen kannalla mutta mutta...
sitte toisaalta ei raaskis ku tiedossa olis kyllä 2,2d kone todella halvalla, jos sen ahtais ja taas ajais hetken tai sitte olis 2,4d kone pikkasen isommalla rahalla...
ja onkos toi pikkukone kuin paljon heikompi tohon 2,4 mottii verrattuna???