Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 26.06.2008, 19:18
jeep:n Avatar
jeep jeep ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.07
Sijainti: Helsinki
Viestit: 39
Perusasetus

Vihdoin!


No niin... Olen vihdoin herännyt talviunilta: Kävin hakemassa uuden Jeepin viikko sitten! Yli puolen vuoden odotus palkittiin, kyllä tuntuu kärry nimittäin hyvältä. 1500 mittarissa, matkalla ekaan öljynvaihtoon ja sit metsään testaamaan. Pitäähän tohon jotain uskottavia naarmuja saada
Maahantuojan mukaan toinen kahdesta Suomeen ikinä tuodusta 4-ovisesta Rubiconista, ihan hauskaa kun ei tule joka päivä vastaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O/Lantikan etu ja taka valot.]TILATTU Bruno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.05.2007 22:35
O. Dana 35. tilattu uusia osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 27.04.2007 05:46
O: Pakoputki SJ410 TILATTU..... Rainy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 15.12.2006 09:33
O.HJ-61:n alustasarja/TILATTU hoojii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.10.2006 07:22
Tilattu craddockilta Range-79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 21.01.2006 18:46


Sivu luotu: 17:19 (GMT +2).