![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
||||
|
||||
Vihdoin!
No niin... Olen vihdoin herännyt talviunilta: Kävin hakemassa uuden Jeepin viikko sitten! Yli puolen vuoden odotus palkittiin, kyllä tuntuu kärry nimittäin hyvältä. 1500 mittarissa, matkalla ekaan öljynvaihtoon ja sit metsään testaamaan. Pitäähän tohon jotain uskottavia naarmuja saada
![]() Maahantuojan mukaan toinen kahdesta Suomeen ikinä tuodusta 4-ovisesta Rubiconista, ihan hauskaa kun ei tule joka päivä vastaan. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O/Lantikan etu ja taka valot.]TILATTU | Bruno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.05.2007 22:35 |
| O. Dana 35. tilattu uusia osia. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 27.04.2007 05:46 |
| O: Pakoputki SJ410 TILATTU..... | Rainy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 15.12.2006 09:33 |
| O.HJ-61:n alustasarja/TILATTU | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 25.10.2006 07:22 |
| Tilattu craddockilta | Range-79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 21.01.2006 18:46 |