Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja swamber
Muutat semmosen vnt:n alipainekellon painetoimiseksi niin piisaa liikevara, älähän laita alhaalta liian ahtaalle tai tullee taas turboremonttia tai tee semmonen viritys että ku vähä painaa kaasupolinta niin rupiaa ahtamaan.
|
Kerran jo koitin mutta meni ihan vituiks koko kello, ei sitä saanut enää pitämään.

Tuo nykyinen kello on 0.8 barin kello joka on todettu toimivammaksi kuin 0.4 barin kello joka aukoi siipiä turhan aikaisin.
Nyt se nostaa ahtoja yli kiloon jo vapaalla paikallaan polkiessa, hivenen se ahdin pieneksi jää noilla syötöillä. Voishan sitä koittaa vesiruiskulla pienentää pakolämpöjä mutta ei se sitä pieneksi jäämistä mitenkään korvaa.
Kunhan nyt ensin koittaisi saada ne siivet aukeamaan koko liikematkan.
VNT ahtimen siipien säätöön, hyvin yksinkertainen toteutus aiheesta pelkällä painekellolla ilman mitään himmeleitä.