Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.06.2008, 13:27
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja swamber Näytä viesti
Muutat semmosen vnt:n alipainekellon painetoimiseksi niin piisaa liikevara, älähän laita alhaalta liian ahtaalle tai tullee taas turboremonttia tai tee semmonen viritys että ku vähä painaa kaasupolinta niin rupiaa ahtamaan.
Kerran jo koitin mutta meni ihan vituiks koko kello, ei sitä saanut enää pitämään.
Tuo nykyinen kello on 0.8 barin kello joka on todettu toimivammaksi kuin 0.4 barin kello joka aukoi siipiä turhan aikaisin.
Nyt se nostaa ahtoja yli kiloon jo vapaalla paikallaan polkiessa, hivenen se ahdin pieneksi jää noilla syötöillä. Voishan sitä koittaa vesiruiskulla pienentää pakolämpöjä mutta ei se sitä pieneksi jäämistä mitenkään korvaa.
Kunhan nyt ensin koittaisi saada ne siivet aukeamaan koko liikematkan.

Lainaus:
Pakko kysyä:
-mihin tarkoitukseen menossa?????:confuse d:
VNT ahtimen siipien säätöön, hyvin yksinkertainen toteutus aiheesta pelkällä painekellolla ilman mitään himmeleitä.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4

Viimeksi muokannut Repro : 22.06.2008 13:29
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:35 (GMT +2).