![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Rasteista:
Roikotusrasteilla olisi ketju kyllä aika perusteltu. Tämä on turvallisuuskysymys eikä urheilullisuuskysymys. Autokunnan pääluvusta: Kun tämä 23 h suunnistus kumminkin on aika oleellisesti kestävyyslaji niin on minusta vähän erikoista, ettei autokuntia pyritä tekemään tasaväkisiksi nuppiluvun puolesta kun kerran tasaväkisyyteen pyritään kaluston osalta luokkajaolla. Luukuista ym. ulokkeista: Jätettäisiinkö vähän tilaa mielikuvitukselle ja kekseliäisyydelle, kun ne kuuluvat aika kiinteästi tähän lajiin ja harrastukseen, ja sallittaisiin luukkujen käyttö sillä edellytyksellä että luukku ei saa olla suurempi kuin mitä alkuperäisellä paikallaan olevan korin aukon peittäminen vaatii. (Eli teleskoopit, venyvät verkot ja päästä sarakoidut pickupin sivulaidat jäisivät kielletyiksi mutta esim. itse tehty alkuperäisen kaltainen takaovi olisi sallittu.) Jos nyt määrätään että kuvat on otettava luukut kiinni niin eikö ole joku jo kohta sanomassa, että pitkästä peräylityksestä on kohtuutonta etua rastille peruuttaessa. Ei näitä meidän autojamme saa teknisesti täysin samanarvoisiksi muuten kuin kieltämällä kaikki merkit ja mallit paitsi yhtä. Pannaan mieluummin eri autojen erilaiset hyvät ja huonot puolet vastakkain ihan samalla tavalla kuin kuljettajienkin, ja pidetään laji rikkaana ja elävänä. - p ----------------------------------- There are no stupid questions - just a lot of inquisitive idiots. ----------------------------------- |
| Luokat |
| suunnistus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |