![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Tää on kivaa luettavaa
![]() Niin siis villi rallikisa on mun mielestä aivan erijuttu, ku 4x4 suunnistuskisa. Jos kyse olis villistä Trial kisasta, niin sittehän osassa noista teksteistä olis jotain järkee, mutta suunnistusta on mun mielestä ihan turha ottaa vertailuun tai "huomion keskipisteeks", jos puhutaan AKK:n alaisesta trialista tai sitte formula offista. <center>--------------------------------------- www.pirate4x4.no www.pirate4x4.com www.formula-offroad.fi </center> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Huhu kiertää?!?! (BF Krawlereita Suomesta) | Hippo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.01.2006 23:18 |