Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 28.01.2008, 18:32
NonSenCe NonSenCe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.01.08
Sijainti: PORI, .
Viestit: 19
Perusasetus

hrrmmm... öööh.. oon pitänyt tuota painekello nimitystä turbon kyljessä olevan by-pass(tms? jutun nimenä? siis sinä laitteena joka estää turbon ahtopaineiden nousemisen liian korkeiksi.

joten onko se mun nimitys väärä? vai vaikuttaako sekin laite myös öljypainemittariin?

tossa 2.3td paheerossa vm 86 kun ahdot heilahtaa jälkiasennetun mittarin mukaan tappiin (1.5bar) ja vanha omistaja sanoi sen johtuvan tosta mötikästä tuossa akun vieressä ja turbon kyljessä. notta se on rikki sano!

mä mistään turpo enkä riisseli tekniikasta mitää tierä! siksi kysynkin tyhmiä täällä..

Common sense, non existant.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:08 (GMT +2).