![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Römperi kestääkin helpommin painetta kun "perus"sumutin. Ja riittävän pientä ei suikkaan löydy.Mulla on FJ:ssä saakelin iso paineistettu weber ct26:sen jälkeen. Samaten konelan rakentamat turbo nivatkin oli römperillä.Niissäkin vaikea saada pysymään seokset kohdillaan.
Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! Blazer+punisher=fun |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Suzuki Sj410 | PatRol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2008 19:37 |
Suzuki sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.09.2007 07:16 | |
M: Suzuki sj410 -85 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.11.2006 08:51 | |
Hullu vai ei? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2004 09:28 |
M: Suzuki SJ410 | O/M/V Muut | 5 | 11.09.2004 13:55 |