![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#21
|
||||
|
||||
|
Mulla oli kanssa hojossa 2 pehmeempää eessä ja yks jäykempi kierrejousi takana keskellä, eikä ollut mikään kivireki. Asiaan tietysti vaikuttaa paljolti se, kuinka kuoleentuneet vanhat latijouset ovat. Hiluskiin meinasin kans kiekuroita, kun etulatit on niin löysät, että melkein ympärikääntyneet.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Akselien tiputus lehtien alapuolelle | -Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.06.2007 15:12 |
| c303 tankin korki vuotaa, mikä avuksi? | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.08.2006 07:19 |
| Kaasari tulvii mikä avuksi? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.04.2006 22:11 |
| Kulutuslevyjä lehtien väliin | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.01.2005 18:39 |
| Lehtien poisto pakasta | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.05.2004 21:39 |