Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.02.2008, 20:37
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

2000 lukulainen huoltoauto?


Huomasin tänään erään paikallisen autoliikkeen pihalla 3 pätkä land gruseria. Mielenkiintoni heräsi heti. Kyseessä oli 2000-2001 ikäiset autot ja kaikissa oli takapenkkien tilalla työkalulaatikot. Hinnat 21k€-24k€ ei olleet aivan päätä puistattavia (näin perseaukiselle kuitenkin harrasteautosta aivan liikaa).
Mutta asiaan. Mitä etua on noin tuoreen auton laittamisesta huoltoautoksi? Eikös täyden autoveron maasturin saisi pakettiautoksikin? Ei tarvitsisi laittaa sitä laatikkoa. Itselläni on ollut sellainen käsitys, että 90 luvun alun maasturit saa tuotua huoltoautona 0% autoverolla maahan, mutta noin uudessa autossa siitä ei olisi samaa hyötyä. Onko luuloni ollut väärä?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Webasto Air top 2000 ST D jaiksis O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 01.12.2007 16:56
Zhone 2000 kimblen Tekniikka & Jutustelu 0 24.08.2006 12:35
O: Maasturi <2000 e O/M/V Muut 2 08.10.2005 17:55
SQL Server 2000 Lars Software 0 11.02.2002 18:44


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).