Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 03.10.2007, 20:22
Stenax Stenax ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.02.07
Sijainti: Vaasa, .
Viestit: 17
Perusasetus

Pumpun vääntäminen olikin aika tehokas tapa saada hyväksytty päästömittausarvo. Ennen raja-arvon (3) molemmin puolin. Pumpunvääntötempun jälkeen päästiin tasoon 2,1-2,3. Suunnat meni kuitenkin niin, että aikaisemmaksi kun pumppua käännettiin lähemmäs lohkoa (moottori 1B-64). Ilmeisesti bertoissa rupeaa ajan myötä pumppu jostakin syystä jättämään. Mitenkä tuo ajoituksen säätö pitäisi oikeaoppisesti tehdä, kun tuskin pumpun kääntäminen on valmistajan tarkoittama säätökonsti?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin syöttöpumpun vaihto petrool Tekniikka & Jutustelu 9 07.11.2007 17:04
hj syöttöpumpun ennakon säätö? Jani E Tekniikka & Jutustelu 1 14.10.2007 17:04
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53
O:Turbo Patrollin Syöttöpumpun!! (3.3TD) PatrolAss O/M/V Muut 4 17.01.2005 16:31
bj:n syöttöpumpun säädöt... Tekniikka & Jutustelu 5 26.11.2004 17:16


Sivu luotu: 09:00 (GMT +2).