![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
|||
|
|||
|
eipä niitä muutenpäin voi laittaa, kun on yksi iso banjo yksi klemmariletku ja yksi bieni banjoliitin, kuten täältä näkyy http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=42087
Eli sinnepä ne ölpät sit lienee karannut, pönttöön kuskin alle. " TOYOTA ja laskuun voit luottaa" SLCK #73 Edited by - Cental73 on 25/09/2007 18:16:59 Edited by - Cental73 on 25/09/2007 18:19:52 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sähköinen Alipainepumppu | Juha.l | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2007 11:16 |
| O: BJ-75:n alipainepumppu | pyyvama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.11.2006 10:21 |
| O : alipainepumppu | Masi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.06.2006 10:17 |
| O: HJ-60 laturiin alipainepumppu | Jare | O/M/V Muut | 3 | 17.12.2005 11:30 |
| Cornerwilderness lisää kuvaa.14.9. | AVRO | Tapahtumat | 0 | 14.09.2003 20:26 |