Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 14.09.2007, 06:25
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Mulle tuli juuri jenkeistä "käsijarru" eteen. Siis sellainen dragstereissa käytettävä jarru. Käytetään renkaiden lämmityksessä. Laite on sähköinen venttiili, jolla saadaan paineet pysymään päällä. Painetaan jarrupoljinta ja sitten napista jarruletku umpeen.

Käsijarru ei riitä pitämään mäessä, kun kengät ovat kastuneet. Pitää aina sammuttaa auto. Jospa eteenkin tuleva "käsijarru" auttaisi asiaan. Vaarallisissa paikoissa en aio tuohon luottaa.

Siitä ei ole tietoa, riittäisikö tuo korvaamaan oikeata käsijarrua. Tuskinpa, koska sähköjen loppuessa jarrukin katoaa.

Just do it!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ-413 Käsijarru Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2008 16:46
O: Käsijarru kahva -TIMPPA- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.09.2007 17:06
Rangen käsijarru ohVille Tekniikka & Jutustelu 9 22.01.2007 22:01
Käsijarru! hpotteri Tekniikka & Jutustelu 17 13.05.2006 13:02
Käsijarru Yleiset 0 06.12.2002 02:06


Sivu luotu: 21:44 (GMT +2).