![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Toyotaa pidetään aika varmana autona mut kyllä suzuki menee tosi pahaan paikkaan vähällä rakentamisella ja sanon tämän vankkana toyotan kannattajana. Jos pitäs kisomaan lähtee suskan kanssa niin jättäsin väliin... Tervetuloa joukkoon.
Hiluxikin taitaa olla maasturi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vinkkejä kaivataan!!! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.05.2007 21:58 | |
| Suomiko Off-roadin kehitysmaa? | pyyvama | Chit-Chat | 8 | 18.05.2006 17:25 |
| Formula off roadin säännöt on käännetty suomeksi | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2006 13:28 |
| Vinkkejä talvieksytykseen??? | myllis | Tapahtumat | 5 | 04.12.2005 13:13 |
| LJ/RJ vinkkejä kaivataan | pee | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.10.2004 19:43 |