Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.08.2007, 01:04
puikkis:n Avatar
puikkis puikkis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.04
Sijainti: Helsinki, .
Viestit: 157
Perusasetus

Rallin säännöt on muotoutunut ihan omakseen ilman off-road suunnistuksen olemassaoloa.
Ei kannata kovin paljoa ottaa rallista teknisiä tulkintoja tähän lajiin, kun lajit on kuitenkin niin erilaiset.
Rallissa on haettu AKK:n avulla kaikille poikkeuksille omat AKE:n poikkeusluvat. Valot, renkaat, jarrupaineet,,,, jne.
Niin kauan kun tässä hyvässä ja harrastajaystävällisessä lajissa ei olla AKK:n alla ei voida saada samoja myönnytyksiä AKE:lta
Joten ajetaan ne siirtymät valot, jarrut, ohjaus ja renkaat kunnossa.
Suomen säännöt on aika tiukat, mutta joissain muissa maissa on löysempää. Siksi rallin mm-sarjassa joissain kisoissa saa ajaa kolmella tai kahdella pyörällä ja joissain kisoissa ei. Maassa maan tavalla.

TEAM UZMANZAA
 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 22:26 (GMT +2).